venres, 4 de abril de 2014

CAMPIONATO ESCOLAR PROVINCIAL DE ORIENTACIÓN- LUGO 2014



O pasado mércores asistimos e colaboramos no campionato escolar provincial de orientación, que se celebrou no Campus Universitario de Lugo. Aquí tivemos a oportunidade de participar dende dentro na organización dun campionato deste tipo. Eduardo contounos como os coordinadores realizaran todo o traballo previo de organización, para que ese día se puidera levar a cabo a actividade o máis correcta posible e sen problemas.

Días antes repartimos as tarefas a realizar, que foron as seguintes:

  • Asistentes de cada colexio. 
Estes encargáronse de recibir aos colexios e de guialos e orientalos, explicándolles o procedemento da proba, a ubicación das instalacións...
  • Encargados da seguridade. 
Estes ocupáronse de que non houbese ningún accidente nin incidente nos puntos perigosos da proba, como son os pasos de cebra.
  • Asistentes na carreira. 
A súa labor era axudar aos nenos que tivesen algún problema durante a competición.
  • Persoal de saída. 
Eran os encargado de axudar a dar as saídas escalonadas,de repartir os mapas e dar unha última e sintética información de como era o procedemento da competición aos nenos e nenas participantes.
  • Persoal de meta. 
Encargados de cronometrar os tempos realizados polos nenos e nenas, e de levar os mapas a zona de clasificacións para que estes comprobasen os resultados.
  • Persoal de clasificación. 
A labor do persoal de clasificación é comprobar que foron encontradas todas as balizas, verificando que todos os mapas están debidamente perforados segundo a pinza correspondente a cada baliza, e informatizar estes resultados para poder sacar unha clasificación que nos desvele en que posto quedou cada participante.


Eu, xunto con dous compañeiros máis (Rocío e Alexis), e dúas rapazas que estaban a realizar as prácticas do Master DAEN ( dirección de actividades educativas na natureza)axudamos a rapaza encargada das clasificacións.

Para axilizar o proceso dividimos as tarefas:

  • Clasificar os mapas sen revisar por categorías (infantil feminino, infantil masculino, cadete feminino e cadete masculino), para facilitarlle a traballo as persoas encargadas de comprobar que todas a perforacións correspondesen a pinza da baliza correcta.
  • Comprobar que os mapas tivesen as perforacións correspondentes a pinza da baliza correcta. Desto ocupámonos dúas persoas, as cales mirabamos o mesmo mapa a vez para evitar erros.
  • Informatizar os resultados.
  • Clasificar os mapas xa revisados e informatizados por colexios.


Eu encargueime, xunto cunha das rapaza do Master, de comprobar que os mapas estivesen correctamente perforados, e xa nos primeiros mapas, dímonos conta de que non era unha tarefa fácil, xa que algún mapa estaba perforado dúas veces na mesma casilla, ou fora da casilla de reserva, ou pouco perforado, ou roto... co cal, no momento que tíñamos algunha dúbida delegábamos a responsabilidade na rapaza coordinadora.
Esta parece unha tarefa moi mecánica e aburrida, pero en realidade pasámolo realmente ben, xa que a compañía foi grata e o tempo pasou voando.

Gustoume moito ver esta proba dende dentro, xa que este verán pretendo ser eu a que a organice para os rapaces  dun campamento que se realizará en plena natureza, por ser esta unha actividade realmente apropiada para fomentar o respecto ao medio ambiente, e para que os rapaces se divirtan e gocen da natureza.




Ningún comentario:

Publicar un comentario